25 Mayıs 2016 Çarşamba

Çingene kafe

Herkese yeniden merhaba uzun bir süre sonra yeni yazımla burdayım öncelikle bu uzun süre için sizden özür diliyorum ama sınavlarım bitti ve malum yaz tatili artık bol bol gezip yeni yerler keşfedip sizinle paylaşabilicem

Bu yazımda size benim evime en yakın olan ve hem ders çalışmak için hem arkadaşlarımla kahve içip iki dedikoduğu yapmak için hemde güzel fotoğraflar için gittiğim bir kafeden bahsedicem

Çingene kafe

Ne zaman açıldı kim tarafından açıldı bu konuları bilmiyorum ve öğrenip buraya yazıp size upppuzun bir yazı okutmak istemiyorum ama bildiğim birşey var sahipleri çok ama çok sıcakkanlı ve iyi insanlar farkettiğim kadarıylada bir aile kafesi yani sahibi ve akrabağları tarafından işletiliyo 

Bu kafe 3 katlı büyük bir köşk normalde bahçesini brandalarla kapamışlar ve içeri katmışlar ve çoğunluk zaten bahçede oturuyo üst katlara bikere bile çıkmadım 

Arkadaşınızla iki kahve içip dedidoku yapmak için mükemmeeel biryer ve aynı zamanda kahve falı tarot falı baktırmak içinde (belki bana öğrenciyim diye bu kadar pahalı geldi ama biraccık pahalı fallar kahve falı 40 tarot falı 70 )



                  
isterseniz bira içip oyun oynayabilceğiniz isterseniz fal baktırabilceğiniz veya sakin bir ortam arıyorsanız üst katı olan kısmı tercih edip ders çalışıp kitap okuyabilceğiniz biryer 

çingene konseptli bir kafe ve ilk baştaki fotoğrafımda (ki benim çıktığım en güzel fotoğraf) görüldüğü gibi girişinde bir çingene manken var birazcık bohemlik birazcık retroluk taşıyan bu kafeye gelmenizi şiddeeetle tavsiye ederim geldiğinizde powerbanklerinizi yanınızda getirin fotoğraf çekmekten telefonunuz bir hayli yorulacak 
 
bu güzel kafenin adresi  İstanbul, Zeytinlik, 34140 Bakırköy/İstanbul bakırköy meydanda iki klisenin ordaki hangi büfeye sorsanız size tarif edicektir zaten 

Not :Cumartesi günü kadıköyü talan edip kadıköydeki kafeleri sizinle paylaşıcam takip etmeyi ve yorum bırakmayı unutmayın

Bol bol mutlu ve eğlenceli bir yaz sizinle olsun bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgilerle 

21 yorum:

  1. Salaş falan ne güzel tam benlik ama fallar cidden pahalıymış yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahali ama gercekten fal konusunda cok iyi adam :)

      Sil
  2. Böyle konsept cafelere bayılıyorum.. İlerde inşallah projelerim arasında var konsept bir işletmeye sahip olmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim oyle bir isletmeye sahip olursunuz ve bende blogumda paylasirim:)

      Sil
  3. Bakırköy'ü genel olarak çok severim zaten. Bir dahaki gidişimde bu cafeyi bulacağım! :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mekan. Bu tarz mekanlarda vakit geçirmek çok keyifli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet asiridi derece birde sahipleriyle ve calisanlariyla kaynasinca daha cok guzel oluyor

      Sil
  5. Ne güzel bir mekan :) Keşke izmir'de de olsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izmire gidince usten girer altan cikarim bulurum boyle mekanlari :D

      Sil
  6. Bayılıyorum böyle salaş yerlere. Ankara'da da olsaydı şimdi sabahın körü demeden gider kitap okurdum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 2 ay so ra ankaraya seyahete cikicam sizin icin boyle yerleri bulup bloğumda yayinlarim takipte kalin

      Sil
  7. Bayılıyorum böyle salaş yerlere. Ankara'da da olsaydı şimdi sabahın körü demeden gider kitap okurdum ;)

    YanıtlaSil
  8. Bakırköy civarında oturuyorum ama burayı hiç bilmiyordum bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmenizi tavsiye ederim cok guzel biryer

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Arkadaslarinizida alip gitmenizi oneririm

      Sil
  10. Ya yeni bir kafe bayılırım! :)

    Ben de en son 3 kafe yazmıştım blogumda bu da onun üstüne geldi... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozaman bende hemen blogunuza ugrayip 3 kafe ogreniyim yeni :) yorumunuz icin tesekkurler

      Sil
  11. Ne güzel cafeler varmış bilmediğimiz :) Konsept cafelere çok fazla ilgim var özellikle gidip çılgınlar gibi fotoğraf çekmek için. En kısa zamanda yolum düşer umarım o taraflara. Güzel bir yazıydı. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  12. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil