19 Haziran 2016 Pazar

Favorilerim :)

 Herkese uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba cok uzun sure oldu buyuzden ozur dilerim ama bikgisayar bulamadigim için bi yazi paylasamadim
onceki yazimdada bahsettigim gibi bu yazimda favorilerimi paylasicam ama bu yazi biraz duzensiz gelebilir mobilden paylasiyorum ve beceremiycem herhalde :(

Kitaptan başliycak olursak aşağıda  gordugunuz 4 kitapi siddetle tavsiye ederim ozellikle osholoji ve bu kitaptan kimse sag cikamayacak bu iki kitabi okumaniz kesinlikle ve kesinlikle gerekiyo kitaplarin iceriginden bahsetmek istemiyorum hem uzun olur hemde spoiler vermis olurum
Gezi blogu olduguma gore sira asil favorilerime geldi bu ayin en iyi 3 kafesi kesinlikle taksim pepo bakirkoy cingene ve taksim ny ist pepo haric iki kafeyide blogumda paylastim onlarida okumayi unutmayin :)
Bu ayin en favori tatil yeri ise akyaka azmak çayı eğer kamo yapmayi benim gibi cok seviyosaniz alin cadırınızı dalış ekipmanlarınızı azmağa gidin gerçekten çok ama çok güzel onuda bayramdan sonra blogumda bulabilirsiniz
Favori makyaj  ekipmanlarımdan bahsediyim birazda avonun balı lipbalmı gercekten bu ayki kullandığım en iyi lipbalm cok güzel bi tadi var ve guzel bi etki birakiyo ve i love un bu lip balmıda asiri yumusaklik veren guzel bi lipbalm bunuda oneririm 5 tl olmasi lazim fiyatida cok uygun bir fiyati var kusura bakmayin ben makyaj yapmiyorum hoşlanmıyorum(beceremiyo)  bu yuzden sadece lip balmlarımı paylaşıyorum


Favori çantam fjallraven kanken no2 mavi kesinlikle ve kesinlikle evet cok pahali ama cok guuuuzeeeeelll

Evet favorilerim bu kadardı seyahette oldugum için bu kadar yapabildim bu yazidaki sekilsizlik fotoğrafların alta olması ve yazım hataları için özür dilerim bidahakine yapmamak umuduyla diyorum

Görüşmek üzeree barış ve sevgiyle kalın mutlu ramazanlar :)


2 yorum:

  1. özellikle kitaplar çok ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarin her biri ayri guzel ozellikle gene soyluyorum bu kitaptan kimse sag cikamaycak

      Sil